Dolomity a Caorle

10.09.2017

Pátek - před odjezdem na dovolenou ještě stíháme grilování s přáteli (je to dvakrát do roku, tak se chceme také účastnit). Po grilování odjíždíme ve 22 hodin směrem Hluboká nad Vltavou N 49*2'39" E 14*26'45" , kde kolem půlnoci parkujeme na parkovišti u sportovního centra. Usínáme s nádherným výhledem na osvícený hrad Hluboká.

Sobota- po snídani krátká procházka podél Vltavy, sem se určitě chci ještě někdy zajet podívat a vzít si kola. Dále pokračujeme do Rakouska, cestou začalo pršet a tak náš plán je návštěva solných dolů u Salzburku. Manželka jde s pětiletou dcerou do dolů a já s mladší zůstávám nad povrchem (vstup od čtyř let). Na večer odjíždíme přes Felbertauerntunnel, Lienz do Itálie. Cestou v nejvyšších místech sněží a to jsme na začátku září. Před půlnocí parkujeme u jezera Lago Antorno N46*35'36" E12*15'49"

Neděle - probouzíme se do chladného rána s výhledem na zasněžené Tre Cime. V bundách vycházíme ven k jezeru. Dále přejíždíme do města Cortina d'Ampezzo, procházíme město a samozřejmě nemůže chybět posezení na dobré Italské kávě. Oběd si dáváme v obytce na parkovišti a přejíždíme do sedla passo Falzarego, kde stavíme sněhuláka... Následuje Arabba, kde jsme využili stellplatz za 6€ na servis (voda, chem WC) a opět výjezd do sedla passo Pordoi. Tento den ještě stíháme Canazei, kde si holky zaskáčou na trampolínách a potom jdeme na pizzu k večeři. V Canezei jsme parkovali za bazénem, ale ten si necháme na zimu po lyžování... Spaní jsem pro dnešní noc vybral u Lago di Fedaila, nádherný výhled na jezero N 46*27'27" E 11*52'1"

Pondělí - dopoledne přejíždíme k lanovce vedoucí na horu - ledovec Marmolada. Počasí nám přeje a tak si užíváme výhledy z výšky 3.343 m... Sjíždíme do nižší stanice kde je muzeum s dobovými předměty z první světové války. Po obědě odjíždíme k moři do kempu Caorle Camping Laguna Village, kde je již možné uplatnit slevovou kartu ACSI.

Úterý až neděle - kempujeme v Caorle, moře, bazén, zmrzka, večerní animační program pro děti... Naše Terezka zde také slaví narozky a tak přijíždí ke karavanu pracovník kempu s přáním a vouchrem na zmrzku zdarma - maličkost která potěší ;-) Ve čtvrtek přejíždíme na STLP za cenu 10€/noc N 45*37'25" E 12*57'15" kde strávíme další dva dny u moře. Místo bylo nádherné za borovicovým hájem písečné moře a jen několik málo lidí... jaký ohromný rozdíl od Caorle a Bibione se slunečníky v řadách...